יום שישי, 3 ביוני 2016

"975 מתנחלים פרצו לאל אקצה בחודש האחרון"

אז יאמרו בגויים || מוסלמים מסכמים את החודש בהר הבית

975 יהודים בהר הבית במהלך חודש מאי האחרון
צילום מסך של כותרת האתר המוסלמי Qpress
מתוך דיווחים מוסלמיים: 975 יהודים בהר הבית בין פסח ליום ירושלים  טקסים יהודיים מסוכנים בהר הבית  על הקיצוני שעלה להר הבית ונכנס לכנסת  דאגה מהיהודים הרבים הצפויים לעלות להר הבית ביום ירושלים  דאגה גם מנוכחות המוני היהודים בעיר העתיקה ביום ירושלים

↓ כך מסכמים הערבים את חודש מאי 16'

975 יהודים בהר הבית במהלך חודש מאי האחרון
צילום מסך של מתוך האתר המוסלמי Qpress
אתרים מוסלמיים מדווחים בדאגה על בין 963 ל-975 יהודים ("מתחלים" כלשונם) שעלו להר הבית במהלך חודש מאי. ראוי לציין שחודש מאי היה חודש שקט יחסית, שכן הוא התחיל בשבוע שאחרי פסח והסתיים בשבוע שלפני יום ירושלים.

האתרים מציינים שהיהודים עורכים טקסים דתיים בהר הבית במטרה ליצור במקום עובדות חדשות. בין היתר מציינים המוסלמים את החתונה שנערכה לפני כמה חודשים בהר הבית ו"טקסים תלמודיים" שונים שעורכים היהודים בהר.

העליות של חתנים וכלות, עליות של יהודים לכבוד יום הולדתם ועליות לציון אירועים אישיים ומשפחתיים לא מוצאים חן בעיני המוסלמים. הם מציינים עליות אלו, עליהם הם קוראים בעיקר בדפי הפייסבוק של העולים, בדאגה רבה וכחלק מחזרת היהודים להר הבית.

מהר הבית לכנסת. יהודה גליק בהר הבית
ניכר שעלייתו להר הבית של הגורם הקיצוני, כדבריהם, יהודה גליק, אשר התמנה לחבר כנסת, עשתה רושם רב על המוסלמים והיא מוזכרת כאחד האירועים המשמעותיים בעיניהם במהלך החודש הלועזי החולף. גם כניסתו לכנסת של גליק, לא מעודדת אותם במיוחד.

המוסלמים מציינים בדאגה את קריאת ארגוני המקדש לעלייה המונית להר הבית ביום ירושלים. הם מודאגים לא רק מהעליה המתוכננת להר הבית, אלא גם מהנוכחות היהודית המוגברת בעיר העתיקה.

בשולי הדברים יצויין שכל התמונות שמציגים האתרים המוסלמים בסיכומים החודשיים, לקוחות מתוך אתרי פייסבוק ומתוך אתר זה. התמונות צולמו על ידי העולים ולא על ידי המוסלמים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה