יום ראשון, 2 ביולי 2017

זעם ברמאללה על סגירת הר הבית למוסלמים ביום חמישי

זעקת הקוזק הנגזל || זעם מוסלמי

ברמאללה זועמים על סגירת הר הבית בפני מוסלמים בעת העלייה הגדולה ביום חמישי האחרון  לדברי דובר הרש"פ מדובר במעשה לא אנושי ולא מוסרי  החיצים מופנים כלפי מפקד מחוז ירושלים  כזכור, הר הבית נסגר בשבוע שעבר למוסלמים בעת העלייה הגדולה לזכר הלל אריאל הי"ד


↓ זעקת הקוזק הנגזל

ממשלת הרש"פ ברמאללה גינתה את סגירת שערי הר הבית בפני מוסלמים בעת עליית האזכרה להלל אריאל הי"ד. בהודעה שהוציאה לתקשורת צויין שסגירת הר הבית בפני מוסלמים "אינה עולה בקנה אחד עם ערכים אנושיים ומוסריים".

הדובר מצביע באופן אישי על ניצב יורם הלוי ואומר, שסגירת אל-אקצא ביום חמישי בפני 'מתפללים' מוסלמיים על ידי מפקד משטרת ירושלים היא חריגה מסוכנת מכל החוקים הבינלאומיים ומהווה הפרה בוטה של ההחלטות של הקהילה הבינלאומית.

דובר הרש"פ הדגיש את הצורך של הקהילה הבינלאומית "לנקוט בפעולה מיידית, וצעדי הרתעה כדי לעצור את שלטון הכיבוש, ולמנוע מהם להמשיך לבצע פשעים נוספים נגד העם שלנו, ולפגוע באתרים הקדושים לאיסלם ולנצרות."

ההודעה באה בעקבות עליית הזכירון להלל אריאל הי"ד, אשר נערכה ביום חמישי האחרון בהשתתפות מפקד מחוז ירושלים במשטרה, ניצב יורם הלוי ומפקד מרחב דוד, נצ"מ דורון תורג'מן. השר אורי אריאל בירך את העולים בכניסה להר ועמו ח"כ יהודה גליק. השניים לא הורשו להצטרף לעולים בהוראת ראש הממשלה.

בעת העליה של הקבוצה הגדולה להר הבית, סגרה המשטרה את שערי הר הבית בפני מוסלמים, אשר נאלצו להמתין בחוץ עד ליציאת אחרון העולים היהודים שהשתתפו בעלייה הגדולה.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי ומפקד מרחב דוד, נצ"מ דורון תורג'מן בהר הבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה