יום שלישי, 2 באוקטובר 2012

"הכותל המערבי אינו קדוש, הוא רמאות"

הדובר: יו"ר הקרן למורשת הר הבית ובית המקדש, יהודה גליק. וכן, הוא מגדיר את עצמו כיהודי מאמין. אז מה כן אמיתי? רק בית המקדש, ואותו גליק וחבריו מנסים לבנות מחדש

מאת: רועי אלמן  MYNET

"הכותל המערבי אינו קדוש, הוא רמאות, קונספירציה אחת גדולה", כך אומר יו"ר 'הקרן למורשת הר הבית ובית המקדש' יהודה גליק. כן קראתם נכון ואם תהיתם, גליק מגדיר עצמו כיהודי מאמין לכל דבר. חברי הקרן שבראשה הוא עומד, מבקשים לעורר את העם היהודי ולהזכיר לו את האמת – "בית המקדש הוא הקודש האמיתי, ולא הקיר הזה ששמו הכותל", לטענתם.

דגם של בית המקדש השלישי (צילום: עמית שאבי)
דגם של בית המקדש השלישי (צילום: עמית שאבי)
אז יש כאלה שיקראו להם הזויים ויש כאלה שיקראו להם אמיצים, אבל מה שבטוח, הם לא ינוחו עד שיגיעו למטרה. אפשר לראות אותם כמעט בכל חג יהודי, מסתובבים בעיר העתיקה, בסביבת הכותל, וגם על גבי כותרות העיתונות ומהדורות החדשות. הם יעשו כל שהם יכולים לשכנע אתכם, שהחלום שלהם דווקא קרוב מתמיד ויכול להתממש – הקמת בית המקדש השלישי, על הר הבית, בירושלים.

"בראש ובראשונה אנו עוסקים בעידוד עליית יהודים להר הבית", מסביר גליק. "אנחנו עושים זאת באמצעות הרצאות ופעילויות מגוונות בכל רחבי הארץ, אנחנו בעצם פועלים להחדיר לתודעה הישראלית שהמקום הקדוש הוא לא הכותל. לכותל אין שום קדושה ושום ערך לעם ישראל. מרמים את עם ישראל ונוהרים לשם יהודים רבים מתוך זה שהונו אותם".

אבל למה, על פי ההיסטוריה מדובר בשריד היחיד של בית המקדש?
"הכותל בשבילי הוא משהו עצוב, חילול השם, מסמל את השקר הגדול. מרמים את עם ישראל מספרים לו שזה שריד של בית המקדש. לכותל אין כל קשר לקדושה. זה קיר של אבנים שאולי מה שיפה בו שזה בית הכנסת הגדול בעולם. אבל זה מסתכם בכך. הקדושה האמיתית של העם היהודי היא בית המקדש, ככה זה היה הפעם. מקור חלומם של עם ישראל היה הר הבית. הדורות האחרונים עיוותו את המחשבה וגרמו לכולנו לחשוב שהכותל הוא המקום הקדוש ביותר לעם היהודי, וזה לא נכון".

אז אתם בעצם אומרים שמרוב הכמיהה לכותל המערבי, כבר שכחנו מהדבר האמיתי?
"בדיוק. ואנחנו מנסים להחזיר את בית המקדש לתודעה של העם היהודי, לקרב את האנשים לאמת, להזכיר להם שבית המקדש צריך להיות פה, ולשם אנחנו צריכים לשאוף".

הקרן שבראשה עומד גליק משתייכת לגוף שנקרא "המטה המשותף לארגוני המקדש" שמאגד תחתיו ארגונים דומים שמטרתם היא להקים את בית המקדש השלישי. "היעד של כולנו הוא להגיע לבניין בית המקדש", מסביר גליק.

הכותל. "השקר הגדול" (צילום: רויטרס)
הכותל. "השקר הגדול" (צילום: רויטרס)
ואיך זה יקרה?
"בית המקדש השלישי ייבנה בידי בני אדם. אנחנו אלה שצריכים לבנות אותו, ברור לנו שזה לא ירד משמיים".

איך מקדמים בנייה של בית מקדש, פניתם לעירייה? לממשלה?
"כל הזמן, אנחנו מוציאים מכתבים לעיתים קרובות לכל מי שצריך. מדובר בתהליך ואנחנו מבינים את זה, משהו שייקח זמן עד שנקבל רשות. יש לנו את הסבלנות. בינתיים, במכון המקדש שברובע היהודי כבר בנו למעלה מ-70 מכלי המקדש שמוכנים לשימוש".

אתם מאמינים שתצליחו להביא לבנייתו?
"אין שום ספק שזה היעד, בשביל זה חלמנו כל הדורות. זה היעד שלה היה ציון כל יהודי ויהודי מאמין".


תגובה 1:

  1. Dear friend, I invite you to join the group: Temple Builders: https://www.facebook.com/groups/477891609006878/. It is a page dedicated to learn about the description of the temple according to the prophet Ezekiel.

    Estimado amigo, le invito a unirse al grupo: Constructores del templo: https://www.facebook.com/groups/477891609006878/. Es una página dedicada a aprender acerca de la descripcion del templo según el profeta Ezequiel.

    השבמחק