יום שלישי, 24 בספטמבר 2013

משטרת ישראל: עוד שקרים, עוד כשלים

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgjUHkiClLu4baxmbc-31vAPzMhopPOeFEfD0MrMPX1NfyFAO2uI-6qdSBR0hyphenhyphen_AbxiWjPXCisgzz2UDdCWODr36Wa7sqXyFBP2o4P3NXvryiAE1Olxf4JMNzuaEUEN11TGFVyO4_TGnvvJ/s1600/%D7%94%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%94+%D7%9C%D7%94%D7%A8+%D7%94%D7%91%D7%99%D7%AA.jpg
הר הבית סגור ליהודים
כמדי שנה, לקראת פסח, לקראת ימי בין המיצרים ולקראת חגי תשרי, מבטיחה משטרת ישראל "לעשות כל מאמץ", כדי לאפשר כניסה חופשית של יהודים להר הבית.


כמדי שנה, המשטרה לא עומדת בהבטחותיה, פוגעת במאות העולים להר הבית ומונעת מרבים מהם את הכניסה להר.


כמידי שנה, המשטרה מבטיחה בשקט לערבים שהיא תצר את צעדי העולים היהודים. היא מחליטה מראש לסגור את ההר בפני יהודים, אך מודיעה על כך ברגע האחרון, כדי ליצור מצג שוא של "הערכת מצב" של הרגע האחרון שחייב סגירת ההר בפני יהודים.


מאת: המטה המשותף לתנועות המקדש והר הבית/ מחלקת דוברות

מאות יהודים בכניסה להר הבית
מאות יהודים שהגיעו הבוקר להר הבית נדהמו לגלות בשער מודעה לקונית של המשטרה שנתלתה לאחר שעת הפתיחה כי הר הבית יהיה היום סגור ליהודים.

אוטובוסים מלאים ביהודים שהתכוננו לעלות להר וערכו את כל ההכנות ההלכתיות הנדרשות, הגיעו להר הבית מכל רחבי הארץ, ונוסעיהם התלבטו אם להמשיך בדרכם. 

"מדובר בצעד מתנכל של המשטרה נגד העולים היהודים להר הבית, בעוד מאות ילדים עושים את דרכם אליו מכל הארץ עם הוריהם, לאחר שתיאמנו את עלייתנו עם המשטרה" טוענים העולים, "היתה אמור להיות עליית ילדים המונית למקום הקדוש. והמשטרה הפרה בכך פעם נוספת התחייבות של הממ"ז פריינטי בוועדת הפנים של הכנסת לפתוח את ההר ליהודים ללא הפרעות בחול המועד".

חברת הכנסת שולי מועלם היתה על אחד האוטובוסים הנוסעים להר הבית ונקלה כמו כולם בשער הסגור של הרהבית.

יו"ר מטה ארגוני המקדש, אביעד ויסולי, מוסר כי "הכשלון של המשטרה לאבטח את כניסת היהודים היום להר הבית, דורש דיון דחוף בהחלפת המשטרה בהר הבית בחברת אבטחה מקצועית שתתן מענה לצרכים הייחודיים של עולי הרגל. המשטרה מוכיחה שוב ושוב שאין ביכולתה לאבטח כניסת יהודים חופשית להר הבית". לאחר שהמשטרה סגרה את ההר ליהודים בימי הראמדאן, היא היתה חייבת לפתוח אותו בחג ליהודים בלבד, כדי לאפשר כניסה חופשית לכל יהודי, ללא כניעה לטרור המוסלמי במקום".

מחר - הושענא רבה ומחרתיים - שמיני עצרת אמורים לפקוד עוד מאות יהודים את הר הבית במסגרת עליה לרגל.

3 תגובות:

  1. אהרונוביץ וליברמן לפני הבחירות ! אין נאמנות אין אזרחות ! אום אל פאחם ליו"ש ! הפשרת הבנייה ביו"ש ועוד ועוד
    אהרונוביץ וליברמן אחרי הבחירות ! שחרור מחבלים כן ! כניעה לשאבאב ערבי חמושים במגפונים (איזה פחד) בהר הבית כן ! הקפאת הבנייה כן !
    המסקנה היזהרו מליברמן / אהרונוביץ הקול לפני הבחירות קול יעקב, המעשים אחרי הבחירות ידי עשו,

    השבמחק
  2. אהרונוביץ וליברמן לפני הבחירות ! אין נאמנות אין אזרחות ! אום אל פאחם ליו"ש ! הפשרת הבנייה ביו"ש ועוד ועוד
    אהרונוביץ וליברמן אחרי הבחירות ! שחרור מחבלים כן ! כניעה לשאבאב ערבי חמושים במגפונים (איזה פחד) בהר הבית כן ! הקפאת הבנייה כן !
    המסקנה היזהרו מליברמן / אהרונוביץ הקול לפני הבחירות קול יעקב, המעשים אחרי הבחירות ידי עשו,

    השבמחק
  3. חוצפה אדירה מאות יהודים בדרך להר הבית והמשטרה נכנעת ללחץ מוסלמי במדינת ישראל בחג סוכות היהודים עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה אנחנו באמצע לשנות את ההיסטוריה והלחימה בתנאי שטח שונה מכל מלחמה כאן מי שיתמיד בעקשנות רבה לבוא ולבוא ולבוא להר הוא המנצח יש ברוך השם שינוי כיוון אמיתי בכל מה שקשור ליהודים להר הבית הלבבות נפתחו כבר ועכשיו צריך לממש את השאיפה בהרבה יהודים למלאות את המוגרבים במאות אנשים זה עצמו יוצר סחף וחריש עמוק לכל יהודי הנכנס לכותל עליו להחליט אם הוא רוצה להנציח את המצב הקיים או לנסות לשנות הדך הזאת תגרום למשטרה להכניס מהר כל יהודי להר

    השבמחק