יום רביעי, 16 באוקטובר 2013

דגלים הונפו בהר הבית, הפעם באישור המשטרה

דגל עוין בהר הבית

הר הבית שוב מנוצל לזירת הסתה, דגלי חמאס הונפו בהר הבית ללא התערבות המשטרה

  
שלט הסתה ענק הותקן בחזית מסגד אל אקצה על ידי אנשי הוואקף והתנועה האיסלמית.

בשלט ההסתה מוצגות תמונות של מוסלמים המיידים אבנים בשוטרים, מנהיגי התנועה האיסלמית מסיתים, וערבים מנופפים במקלות.

השלט חתום ע"י ארגוני האחים המוסלמים.

שלט הסתה על אל-אקצה בהר הבית

הכיתוב על השלט מזהיר את אלפי המוסלמים מפני הסיכוי ש"בניין בית המקדש היהודי מתקרב". "מתי נתפרץ?" מוסיף השלט לזעוק, וקורא ל"מהפכה" והתקוממות..

מלבד השילוט המסית, הניפו מוסלמים בהר הבית דגלי חמאס. במקרה הזה לא נרשמו מעצרים. בניגוד גמור ליהודים שנעצרו בהר הבית לאחר שהניפו את דגל המדינה.

החג המוסלמי שחל השבוע נוצל לא רק להסתה, אלא גם לחילול הר הבית. ליצניות שהופיעו בהר הבית כדי לבדר את הקהל, עוררו גל של מחאות מצד יהודים שנפגעו מחילול קדושת המקום.

"משחקי הכדורגל וקלות הראש הליצנית של המוסלמים סהר הבית, מוכיחים עד כמה המקום אינו קדוש להם, אלא משמש עבורם קלף הסתה נגד עם ישראל". אמרו יהודים שנחשפו למראות מהליצניות בהר הבית.

ליצן ערבי מחלל את הר הבית

במטה ארגוני המקדש קוראים לראש הממשלה להורות על הסרתם המיידית של שלטי ההסתה בהר הבית. כמו כן על ראש הממשלה למנוע את ההתנהגות המחללת את קדושת המקום במשחקי כדור, ובהופעות של ליצניות, ומנוגדות לחוק יסוד המקומות הקדושים.

במטה ארגוני המקדש מפנים את תשומת הלב לכך שהמוסלמים כבר מזהים את ההתעוררות היהודית לבניית המקדש. המוסלמים כבר מבינים שהיהודים עומדים לבנות את המקדש. וזהו סימן מעודד שגם מעיד על ההתעוררות הגדולה בעם ישראל לשיבה למקדש.



המידע והתמונות באדיבות המטה המשותף לתנועות הר הבית והמקדש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה