יום שני, 14 באוקטובר 2013

צפו: אריה קינג מתפלל בהר הבית להצלחת סיעת 'ירושלים מאוחדת'

אריה קינג בתפילה הבוקר בהר הבית
מתחייב לפעול למען הר הבית || בשיחה עם כתב 'הר הבית חדשות' הוא אומר "להבדיל מאחרים שעולים להר רק בערב בחירות - וגם זה חשוב, אני עולה בקביעות במשך כל ימות השנה, באתי היום להר הבית בכדי להתפלל להצלחת הרשימה" || בית הבחירה

מועמד סייעת 'ירושלים מאוחדת' שסימנה באות ק' רבי אריה קינג, עלה הבוקר להתפלל בהר הבית בדביקות ובהתלהבות למען הצלחת רשימתו לעיריית ירושלים. ר' אריה ממוקם במספר 2 בסיעה אחרי שמואל שקדי שמייצג את בוחרי סיעת המפד"ל.

בשיחה עם כתב הר הבית חדשות אמר ר' אריה "להבדיל מאחרים שעולים להר הבית רק בערב הבחירות בכדי לקבל תמיכה מציבור העולים להר וגם זה טוב וראוי, אני עולה להר הבית בקביעות במשך כל השנה ומקווה בעז"ה מיד עם בחירתי לעייריה לדאוג לשינוי המצב בהר הבית בכל הכלים שיעמדו לרשותי וישנם כלים רבים".

בכינוס שהתקיים בשבוע שעבר לרגל יום עליית הרמב"ם, התריע ר' אריה בפני הקהל אודות התנכלות המשטרה לעולים להר הבית, 'אני עצמי חוויתי זאת על בשרי מספר פעמים' הודה. זה דבר שמרתיע רבים וטובים מלעלות להר הבית. "אלמלא התנכלויות המשטרה והמעצרים שהיא מבצעת נגד יהודים שמתפללים, אין ספק שהציבור הגדול היה מזמן עולה להר, היהודי התמים שעוד לא עלה להר מפחד לעלות מהחשש שהמשטרה תאסור אותו, זה מרחיק אנשים ולכן חשוב ונחוץ לפעול להפסקת ההתנכלות הזו".

יש לציין כי ר' יהודה גליק יו"ר המטה המשותף לתנועות המקדש הביע את תמיכתו ברשימת 'ירושלים מאוחדת', זאת בשל הנפת הדגל בנושא הר הבית.

ר' אריה קינג מתפלל הבוקר בדביקות בהר הבית

משמאל נראה הרב מיכה פלד רב הישוב מבוא חורון

מודעת הבחירות של סיעת 'ירושלים מאוחדת'

תגובה 1:

  1. ימות המשיח
    מפלגות מתחרות ביניהם מי ילחם למען הר הבית באופן יותר אינטנסיבי
    עד כדי חילופי השמצות על מי, באמת דואג להר הבית
    לעומת מי שרק מתחזה בערב בחירות, ושוכח מההר אחרי הבחירות

    השבמחק