יום חמישי, 17 באפריל 2014

צפו: ביבי ואהרונוביץ' מסגירים את הר הבית למחבלי החמאס

הר הבית סגור ליהודים גם היום. מחבלי החמאס עדין מתבצרים בהר הבית. המשטרה מאפשרת להזרים להם דם חדש.


חמץ בפסח בהר הבית. מנות קרב ללוחמי החמאס
גם היום המשטרה מונעת מיהודים לעלות להר הבית ולקיים את מצוות העליה לרגל. פניהם של מאות יהודים שהתדפקו על שערי הר הבית הושבו ריקם. ארגוני המקדש מפנים אצבע מאשימה לעבר ראש הממשלה נתניהו ושר המשטרה אהרונוביץ'.

בניגוד לאתמול, המשטרה מאפשרת כניסת מוסלמים להר הבית מכל הגילאים והמינים. אנשי החמאס המתבצרים במסגד כבר לילה חמישי קראו לצעירים לנצל זאת, לעלות להר ולקחת חלק בהתקפת היהודים שיגיעו בשעות הפתיחה ליהודים.

המוסלמים מדווחים שלמרות שהמשטרה מונעת הכנסת אוכל, הם הצליחו להחדיר ארוחה מלאה למתבצרים מהלילה. כדי לחזקם במאבק על הדרת היהודים מהר הבית.

ארגוני המקדש עוקבים בדאגה ובחשש שהדרג המדיני נכנע לאיומים ולהכתבות מיידי האבנים בהר הבית.

בארגוני המקדש שואלים מדוע הממשלה לא מטפלת באלימות של החמאס לפחות כפי שהיא מטפלת באלימות ביצהר - אלימות נמוכה יותר ומסוכנת פחות. בעוד שביצהר השתלט הצבא על מתחם הישיבה שממנה נטען שיצאו מציירי גרפיטי ומנקבי צמיגי מכוניות, בהר הבית המשטרה לא נכנסת למבנה שממנו מושלכים אבנים, בקבוקים וחומרי נפץ לעבר שוטרינו.

לדברי פעילי המקדש, הגיע הזמן לתת למשטרה הוראה להשתלט על קן הצרעות בהר הבית, לטפל במחבלים בנחישות ולהשליט במקום חוק וסדר. התנהגות המשטרה בהר הבית מוכיחה את צביעותם של ראש הממשלה ושריו המדברים גבוה על חוק וסדר, כשמדובר ביהודים, אך ממלאים את פיהם מים כשמדובר במעשים חמורים כנגד המדינה מצד ערבים.

ככה שומרים מחבלי החמאס על "קדושת המסגד"

ככה שומרים מחבלי החמאס על "קדושת המסגד"

כתובות חמאס בהר הבעית בפסח

ככה שומרים מחבלי החמאס על "קדושת המסגד"


ככה שומרים מחבלי החמאס על "קדושת המסגד"

תגובה 1:

  1. זה פשוט מחרפן!! הם נראים לא יותר מבני שלוש עשרה, איך מדינה כ"כ חזקה (אעלק) לא יכולה להתגבר על ילדים פורעים?
    ביצהר, הכל אפשרי. אבל בהר הבית מקום המקדש המשטרה לא נוקפת אצבע!

    השבמחק