יום שישי, 19 בספטמבר 2014

פניה למשטרה: מנעו את הרצח הבא!

נתניהו ואהרונוביץ' || לא תוכלו לומר 'ידינו לא שפכו את הדם...'

יהודה גליק שלח מכתב אזהרה למפקד מחוז ירושלים על המצב המסוכן בהר הבית. מפקד המחוז ענה לו ואמר שהמצב בשליטה.


↓ צפו בסרטון, קיראו את המכתב לממ"ז, קיראו את תגובתו ושיפטו:


↓ משטרת ישראל, אל תחכו לרצח!

מכתבו של יהודה גליק לניצב פריינטי בענין הר הבית
בס"ד ה אלול תשע"ד
31 באוגוסט 2014
דחוף

לכבוד
ניצב יוסי פריינטי
מפקד מחוז ירושלים
משטרת ישראל

הנדון : הכתובת על הקיר – סכנת אלימות כלפי יהודים בהר הבית

מכובדי , אני פונה אליך בעת הזאת נוכח הידרדרות חמורה מאוד , עד כדי סכנת נפשות של ממש, בעקבות אלימות של מתפרעים מוסלמים כלפי מבקרים יהודים בהר הבית.
מזה כשנתיים , בשעות העליה של היהודים להר הבית יושבות קבוצות של מוסלמים ומוסלמיות ברחבי הר הבית . קבוצות אלו ממומנות כידוע על ידי גורמים אסלאמיים קיצוניים . "תפקידם" של האנשים והנשים הללו לזעוק קריאות "אללה וואכבר" וכד' כל אימת שהם מזהים קבוצה של יהודים בהר הבית.

תחילה היו הקבוצות הללו ישובות סביב מסגד אל אקצא. אט אט החלו להתפזר קבוצות גם ברחבת "אורוות שלמה" ולאחר מכן גם לאורך החומה המזרחית של הר הבית עד לרחבת שער הרחמים וסביב לרמה המוגבהת מצפון. עם הזמן מסתבר שהאנשים לא מסתפקים בקריאות תוך כדי שהם יושבים במקום אלא הם קמים ומלווים את היהודים בהר הבית תוך שהם מקיפים אותם וזועקים בזעקות רמות, בפרעות בלתי סבירה בעליל על מנת ליצור אימה בקרב היהודים.

מסתבר שגם זה לא מספיק להם, ובתקופה האחרונה אנו עדים לתופעה הולכת ומתפשטת שבה האספסוף אינו מסתפק בקריאות "אללה ואכבר" אלא מוסיף להם קללות ומעשים מגונים ואף אלימות פיזית של ממש.

בימים האחרונים מדובר באלימות של ממש גם כלפי ילדים קטנים.

מכובדי , אנחנו נמצאים כפסע בין המציאות הנוכחית לבין סכנת חיים של ממש. אם לא יינקטו צעדים ברורים למנוע את החיכוך הזה, מחר עלול להיות מאוחר מידיי. יצויין כי חוק העונשין נותן בידי המשטרה כלים ברורים לטפל בתופעה אך התופעה לא רק שאינה נבלמת אלא היא מואצת ברמות מדאיגות במיוחד.

בחוק העונשין סעיף 152 נכתב:
  • התקהלות אסורה שהתחילו לבצע בה את מטרתה בהפרת השלום שיש בה כדי להטיל אימה על הציבור, הרי זו התפרעות, והמשתתף בהתפרעות, דינו – מאסר שנתיים.
  • עוד נכתב שם בסעיף 144(א), העובר עבירה מתוך מניע של גזענות כהגדרתה בסימן א'1 של עויינות כלפי ציבור מחמת דת, קבוצה דתית , מוצא עדתי , נטיה מינית או היותם עובדים זרים דינו – כפל העונש הקבוע לאותה עבירה או מאסר עשר שנים , הכל לפי העונש הקל יותר.


כל בר דעת רואה שאנו עדים להסלמה מבהילה, והשאלה הנזעקת מאליה מדוע אינכם מיישמים את החוק? מדוע אין המשטרה יוזמת מעצרים נרחבים של פורעים אלו?

לתשובתך המהירה אודה.
בברכת שנה טובה ומבורכת
יהודה גליק – מנהל


↓ תשובת הממ"ז ליהודה גליק

תשובת ניצב פריינטי ליהודה גליק בענין הר הבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה