יום חמישי, 8 בינואר 2015

הערבים ממשיכים לאיים, המשטרה ממשיכה להתרשל

האיומים לרצח ממשיכים || הרשלנות המשטרתית נמשכת

יהודה גליק בצאתו מבית החולים
עולי הר הבית היהודים היו בטוחים שניסיון ההתנקשות ביהודה גליק יביא תפנית בהתנהגות המשטרה כלפי העולים היהודים להר הבית ויגרום למשטרה לקחת ברצינות את האיומים כלפי יהודים בהר הבית וברשתות החברתיות באינטרנט. פעילי הר הבית התאכזבו מאוד וגילו שהפסוק: "ככלב שב על קיאו כסיל שונה באולתו" מתאר באופן מדויק ביותר את התנהגות משטרת ישראל.

↓ כך מדווח עיתון הארץ:

אחיינו של יהודה גליק, שנפצע בניסיון התנקשות ונותר תחת אבטחה, מספר על נאצות בפייסבוק ואיום מתמשך מצד תושב אזור בית לחם. לדבריו, התלונות שהגיש נסגרו. המשטרה: "התלונה מטופלת"
מעט יותר מחודשיים אחרי ניסיון ההתנקשות בפעיל הימין יהודה גליק, טוענים פעילי תנועות הר הבית כי נמשכים האיומים נגדם, בעיקר ברשתות החברתיות. לדבריהם, המשטרה לא עושה די כדי לתפוס את המאיימים.

לפני כשבוע פורסמה בפייסבוק תמונה שבה נראים גליק, המחלים בימים אלה מניסיון ההתנקשות בו, אחיינו שמאי גליק וארנון סגל, פעיל מוכר בענייני הר הבית כשעליהם נכתב "הכנה אל המתים". האיש שפרסם את האיום מוכר היטב לשמאי גליק. הוא אף איתר את מספר הטלפון שלו ושלח לו מסרים מאיימים שבהם נכתב בין היתר כי הוא יודע היכן גליק גר. במקרים אחרים פרסמו פעילים פלסטינים איומים נגד סגל, גליק ואחרים בתגובה על סטטוסים שהם העלו או הוזכרו בהם.

שמאי גליק פנה למשטרה, למבקר המדינה, ליועץ המשפטי לממשלה ולגורמים נוספים, אך לטענתו המשטרה גוררת רגליים בטיפול בנושא. על פי הרישומים בפייסבוק, הגורם המאיים מתגורר בסביבות בית לחם. "האיומים בלתי פוסקים, כמעט באופן יומיומי והרבה יותר מפורשים", אמר גליק, "אני לא מרגיש שזה מעניין את המשטרה. הגשתי שתי תלונות: אחת לפני ניסיון ההתנקשות ביהודה, שנסגרה בעילה של עבריין לא נודע. אחרי ניסיון ההתנקשות פתחו אותה מחדש אבל זה נמשך. רמזו לי שזה בגלל שהמאיים הראשי גר בבית לחם, אבל אני לא בטוח שהוא גר בבית לחם".

בתוך כך, יהודה גליק ממשיך להיות מאובטח בידי מתנדבים פרטיים שמלווים אותו. לדברי מקורביו, המשטרה ביקשה ממנו להיזהר מפגיעה, הורתה לו לשנות חלק מהרגליו אך אינה מספקת לו הגנה. במקום זאת, בני משפחתו מבקשים מבעלי רישיון נשק שילוו אותו. בימים אלה הוא מתגורר בדירה בירושלים כדי להגיע לטיפולים בבית החולים. בדירה הסמוכה מתגוררת אישיות בכירה ומאובטחת, כך שלדברי מקורביו לפחות בביתו הוא זוכה לאבטחה.

מהמשטרה נמסר בתגובה על טענות מקורבי גליק כי "התלונה הנוגעת לנושא המוזכר בפנייה מוכרת ומטופלת. משטרת ישראל מטפלת בנושא ההסתה והאיומים ברשת באופן נחוש ומקצועי". 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה