יום חמישי, 5 בפברואר 2015

צפו: אכיפה סלקטיבית בהר הבית

שוב כדורגל בהר הבית || שוב רפיסות משטרתית

אתמול דיווחנו על עלית יהודים להר הבית לכבוד ט"ו בשבט (הכנסו לקישור: ט"ו בשבט בהר הבית >>). לעומת הבוקר שבו האווירה בהר הבית היתה שקטה ורגועה, בצהריים הנשים הפרובוקטוריות הנשלחות על ידי החמאס להר הבית, התאוששו קצת מהמכה שספגו שלשום בדרך לחורה (הכנסו לקישור: 8 מהמקללות המקצועיות בהר הבית נהרגו בתאונת דרכים >>).

מלבד צרחות הפרובוקוטריות, ערכו מחבלי הוואקף המוסלמי משחק ראווה שיוכיח כמה הר הבית לא קדוש עבורם. משטרת ישראל ערכה לעיני היהודים בהר הבית, מפגן חולשה ורפיסות מול המחבלים המוסלמים.

↓ הנה הדברים כפי שכתב וצילם מיכאל פואה:



ביום ג' ט"ו שבט תשע"ה 4/2/15 עלתה קבוצת יהודים להר הבית בשעה 12:55 לאחר שעוכבה בכניסה להר במשך 25 דק' מתוך השעה המוקצבת ליהודים. 


בעלייה להר הותקפו העולים בצעקות מנשות המורביטאת ששמונה מחברותיהן נהרגו אתמול בתאונת הדרכים הקשה בנגב.

לאחר מכן ראו העולים קבוצת ילדים משחקת כדורגל. כאשר העירו לשוטרים על כך שתפקידם למנוע את המשחק הצטרפו למשחק בצורה הפגנתית שני מבוגרים שלפחות אחד מהם הוא איש ווקף. השוטרים כמובן לא מנעו את המשך המשחק על אף שיש הוראת בג"ץ והתחייבות בכתב של השר לביטחון פנים למנוע את המשחק במקום, וכמובן לא עצרו אף אחד מהמשחקים.

לקראת סוף העלייה עלה מר יעקב היימן במדרגות הדרום מערביות של הרמה. שתי נשים מהמורביטאת רצו אחריו בשאגות קרב עקפו אותו וחסמו את דרכו בכח. השוטרים שהיו עדים למחזה שהיה יכול להסתיים גם ברצח ח"ו לא עשו דבר למעט להוציא את העולים מההר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה