יום רביעי, 13 ביולי 2016

לא תודה ולא רבה, משטרת ישראל

כואב לנו, המצב עקום, גם בתוכנו || דוב מורל

הפרסום אתמול תחת הכותרת תודה רבה למשטרת ישראל >> עורר תגובות רבות בקרב עולי הר הבית • ביקשנו מהקוראים לשלוח בכתב את תגובותיהם • דוב מורל מתנועת חוזרים להר נענה לבקשה והנה תגובתו:

↓ מאת: דוב מורל, פעיל תנועת 'חוזרים להר'

אבו בכרי בעת קריאת מכתב התודה

אתמול פורסם מכתב מלא תודה והערכה לכל אחד ואחד בשרשרת הפיקוד, עד לגלעד ארדן, שהפיל את כל הביקורת כולה על בנימין נתניהו.

וכאן הבן שואל: למה?
למה להפסיק אצל ארדן?

הנה הצעה להמשך:

אנחנו יודעים שראש הממשלה בנימין נתניהו אוהב את הר הבית ומכיר בערך היהודי שלו ובחשיבותו לעם ישראל, ורוצה לתת ליהודים לבנות את בית המקדש או לכל הפחות להתפלל כרצונם אבל ברק אובמה מגביל.

אנחנו יודעים שברק אובמה רוצה לתת ליהודים לעשות כרצונם בארצם ובמקום מקדשם אבל הוא מפחד מאִבְּרַאהִים עַוַּאד אִבְּרַאהִים עַלִיּ אלְ-בַּדְרִי, מייסד דאעש.

אנחנו יודעים שאִבְּרַאהִים עַוַּאד אִבְּרַאהִים עַלִיּ אלְ-בַּדְרִי לא באמת שונא יהודים, נוצרים או מוסלמים כופרים, אבל מה לעשות ואללה ציווה אותו להרוג אותם ולהילחם בהם מלחמת חורמה.

אז למרות הרמת הגבה של חלק מחברינו, אני רוצה להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו על הרצון הטוב ורוח המפקד החיובית כלפי אונסק"ו והמלחמה בכפירתם בקשר היהודי להר הבית.

תודה רבה לנשיא ארה"ב ברק אובמה על הרצון לא להפריע לנו ואנחנו משתתפים בצערך על הפחד מהאיסלאם הקיצוני.

ותודה עצומה לאִבְּרַאהִים עַוַּאד אִבְּרַאהִים עַלִיּ אלְ-בַּדְרִי שבאמת באמת לא רוצה לפגוע בזבוב ובטח שלא מעניין אותו ואין לו בעיה שנתפלל בהר הבית או נבנה את בית הבחירה אך מה לעשות ואללה לוחץ?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה