יום שני, 10 באוקטובר 2016

עולי הר הבית הכירו את הרוצח ושואלים: למה לא מנעתם את הרצח?

למה התעלמתם מתלונה נגד המחבל? || למה ריחמתם עליו?

המחבל תקף יהודי בהר הבית  התלונה נגדו לא טופלה  הוא הסית נגד יהודים  תקף שוטר  פרקליטות המדינה התרשלה  השופטת ריחמה עליו   הוא נידון לארבעה חודשי מאסר בלבד  ביצוע העונש עוכב  שני יהודים שילמו על כך בחייהם  כמה עוד רוצחים מסתובבים בינינו???

↓ קול דמי אחינו צועקים אלינו מן האדמה


המחבל שרצח היום בירושלים שני יהודים מוכר היטב למשטרה. גם חלק מעולי הר הבית מכירים אותו היטב. לפני כשנה הוא תקף את גילעד הדרי שעולה מדי יום להר הבית. גילעד הגיש למשטרה תלונה נגד המחבל, אך היא לא טופלה, המחבל המשיך להסתובב חופשי.

המחבל הסית נגד יהודים ותקף שוטר. התביעה התרשלה ובבית המשפט נגזרו עליו ארבעה חודשי מאסר בלבד. רחמיה של השופטת חנית מאק-קלמנוביץ' נכמרו על המחבל והיא החליטה לדחות את ביצוע העונש בארבעה וחצי חודשים.

בעקבות התנהגות המחבל, הוציא לפני שלושה חודשים מפקד מחוז ירושלים למחבל צו הרחקה מהר הבית למשך שלושה וחצי חודשים בלבד.

את המצע לגידול וטיפוח רוצחים אלו ראו עולי הר הבית בדמות המוראביטון והמוראביטת שהשתוללו בהר הבית באין מפריע עד לפני שנה. הם התריעו והזהירו ולצערנו צדקו.

סביר להניח שטיפול רציני יותר ברוצח הזה היה חוסך את חייהם של שני היהודים היקרים שנרצחו הבוקר. כמה רוצחים פוטנציאלים כאלה עוד מסתובבים ברחובות?


↓ תגובת ארגוני המקדש על הפיגוע הרצחני בירושלים


את מלחמות המוסלמים על אל אקצה יש לגדוע אחת ולתמיד בניצחון חד משמעי. 

יש לסלק מהר הבית את כל הקבוצות המוסלמיות שקוראות תיגר ולחימה על ריבונות המדינה במקום. ובכללם את המוראביטון, הוואקף, התנועה האיסלמית וחיזב אל-תחריר. מקומם של גורמי טרור ומרד בכלא או בגירוש מתחומי המדינה.

חמישים שנות ההתקפלות, הכניעה והחנופה בהר הבית שהותירה מורשת דיין במקום, מתפוצצות לנו בפנים שוב ושוב. 

על ממשלת נתניהו להפסיק את מדיניות הכניעה שירשה בהר הבית מממשלות השמאל, ולממש את שאיפות העם ודרישות הבוחרים להחזיר את הר הבית לידינו.

במטה קוראים גם למערכת המשפט לערוך חשבון נפש בשל התייחסותה הסלחנית לפעילי המוראביטון והלוחמה שלהם נגד הנוכחות היהודית בהר הבית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה