יום שני, 13 בפברואר 2017

ארדן: הר הבית המקום הקדוש ביותר ליהודים ורק ליהודים

המקום הקדוש ביותר רק לעם היהודי || השר ארדן והר הבית

השר לביטחון פנים גלעד ארדן הכריז שהר הבית הוא המקום הקדוש ביותר ליהודים ורק ליהודים • השר ציין את ניסיון המוסלמי למקד את הטרור בירושלים וציין את המעשים שעשתה המשטרה למיגור הטרור בירושלים בכלל ובהר הבית בפרט.


↓ השר גלעד ארדן בכנס ערוץ 7

השר לביטחון פנים גלעד ארדן נאם בכנס ירושלים ה-14 של ערוץ 7 והתייחס למצב החדש שנוצר עקב הכנסו של טראמפ לבית הלבן. בין היתר דיבר ארדן על קדושתו של הר הבית לעם ישראל ועל חשיבות השמירה על הריבונות היהודית בירושלים בכלל ובהר הבית בפרט.

לדברי השר, יש להלחם נגד ההסתה המוסלמית בהר הבית, הן בתוך ההר והן סביב ההר באמצעות האינטרנט.

השר הציע להבליט את קדושתו של הר הבת ליהודים בלבד: "לאסוף את מיטב הארכיאולוגים בעולם כולו ולהזכיר את המובן מאליו - יש היסטוריה יהודית בת אלפי שנים בירושלים. הר הבית הוא המקום הקדוש ביותר לעם היהודי ורק לעם היהודי''.

השר לביטחון הפנים פירט את הצעדים הרבים שנעשו למיגור הטרור הערבי בירושלים. "הביטחון מתחיל בירושלים", הכריז, "מהפכת האינטרנט שמצד אחד הנגישה את המידע והביאה דברים טובים לעולם מצד שני יצרה איום חדש - אותו טרור יחידים שהוא בהשראת הסתה בלתי פוסקת שמיליוני מוסלמים חווים רגע רגע, שעה שעה.

"היום לא צריך להגיע למסגד, אפשר להפיץ את השקרים על ידי רשת האינטרנט וזה יוצר דור חדש של צעירים שטופי שנאה שמחדירים בהם כל מיני שקרים בנוגע לעשייה של ישראל בהר הבית".

לדבריו, זו הסיבה שרוב הפיגועים היו באזור העיר העתיקה והר הבית, "שם הפלסטינים מבינים שהריבונות של מדינת ישראל תיבחן. האמונה שלנו בבעלות על ארץ ישראל נבחנת כל הזמן בנגב וביו"ש ובגליל אבל הריבונות מתחילה קודם כל כאן בירושלים בירת ישראל, כאן הכל מתחיל".

ארדן הזכיר כי מספר ארגונים איסלאמיים הוצאו מחוץ לחוץ כמו "הפלג הצפוני" ומוראביטון ומוראביטאת שהתפרעו בהר הבית. "הרחבנו את הריסת בתי המחבלים, הקלנו על אזרחים לשאת נשק כדי שתהיה תגובה מהירה לכל אירוע טרור וכמובן יש לנו היום יכולות אחרות לגמרי לניתור הרשתות החברתיות כדי לנסות ולזהות מראש את המפגע הבא ולהגיע אליו על בסיס הפוסט שפרסם או הקריאה לבצע פיגוע".

"אני אומר בגאווה - למדיניות הזאת היו תוצאות, יש היום ביטחון אישי ברמה אחרת לחלוטין כולל במזרח העיר. יש ירידה של עשרות אחוזים באירועי טרור כמו השלכת אבנים ובקתב"ים. יש עוד עבודה רבה לעשות אבל זה לא דומה למה שהיה בעבר''.

לדבריו, מאז 67' ממשלת ישראל לא מימשה את הריבונות במזרח ירושלים. "היום אנחנו פורסים נקודות משטרה במזרח העיר, בג'אבל מוכבר ובשכונות ירושלים האחרות, כדי שהתושבים יקומו בבוקר ויפגשו שוטרים ויראו ניידות מסתובבות. אלו תמונות שלא ראינו שנים רבות ואנחנו גאים על כך".

תגובה 1:

  1. יש טיפול נחוץ בסוף התהליך המחבל מועמד למשפט ומכסימום מקבל פנסיון לכל החיים. השינויית צריכים להיות בתנאי המאסר ובגירוש המחבל לאחר ריצוי מאסר לרצועת עזה. כמו כן נחוץ להחרים את כל רכושו בין בעין ובין מה שהעלים לקראת הפיגוע שבתכניתו לעשות. אך יותר חשוב לטפל בתחילת התהליך. היינו הטיפול בחינוך ובהסתה. שייח שהטיף מפורשות בצורה חוזרת ונשנית לרצוח יהודים באשר הם ועשה זאת בבמה הכי חשובה - בהר הבית, טופל גרוע מאוד. בתחילה המשטר בתחנת מוריה לא רצתה לקבל את התלונה באשר החוקרת טענה שאין כאן הסתה. היה צריך לירב רב פקד כדי שתאות לקבל התלונה. אחר כך היה צריך לערער למשטרה שניסתה להתחמק מלהעמידו לדין. לאחר הערעור העמד סוף סוף השייח לדין בבימ"ש השלום ונגזרו עליו חודשיים מאסר.... לאחר ערעור נגזרו עליו 14 חודשי מאסר בס"ה. היינו הסתה לרצח עם - העם היהודי בצורה היותר חמור, שבעקבותיה באים מעשי טרור חמורים מפי איש דת חשוב נגמרה בפנסיון של 14 חודשים ממהם עוד ייתכן וינכו שליש. זהו בצד האחד של החינוך בצד השני מה עושה המשטרה והמדינה ביחס להסתה בחמורה בבתי הספר שהמדינה ממנת אותם בגאבל מוכאבר וכיו"ב מה נעשה עם מורים ומנהלי בתי ספר המלמדים שנאה ומה נעשה עם הקטעים החמורים בקוראן ובחדית אותם מלמדים בבתי הספר במימון המדינה בהם יש קריאה להרוג במיוחד יהודים?!

    השבמחק