יום שישי, 2 במאי 2014

צפו: ההשתוללות האיסלאמית גולשות מהר הבית לרחובות ירושלים

מי חשב שניתן יהיה להשאיר את ההשתוללות האיסלאמית של החמאס ובני בריתם בתוך הר הבית, אמור להתפכח מהר. ההשתוללות גולשת במהירות לרחובות ירושלים ולא ירחק היום שכל אזרחי ישראל "יהנו" ממנה

צפו בסרטונים וראו כיצד גולשת ההסתה מהר הבית לרחובות ירושלים העתיקה

קריאות הסתה ונאצה, עם דגלי חמאס ואירגוני טרור נישאו הלילה בהר הבית וברחובות ירושלים במה שתואר כתהלוכת חתן מוסלמי.
עשרות מוסלמים צעדו מהר הבית, עם דגלי חמאס ואש"פ. משם המשיכו ברחובות ירושלים העתיקה, תוך כדי קריאות "אללה אכבר", "ברוח ובדם", וקריאות הסתה נוספים.
גורם ביטחוני מסר לסוכנות תצפית, כי התהלוכה אושרה על ידי המשטרה כתהלוכת ליווי חתן ערבי, והתושבים היהודים של העיר העתיקה אף הוזהרו מפני קיומה כמה שעות קודם אליה.
חבר מועצת העיר אריה קינג אומר בתגובה: "כמחזיק תיק החירום והביטחון בעירייה, אני בוש ונכלם ממראות שכאלו בליבה של ירושלים בירתנו".
נראה שיש פוליטיקאים שטרם הפנימו שלפני בדיוק 47 שנה צה"ל ביצע את משימתו הקדושה ובנסים גדולים שוחררה העיר ואוחדה. לצערי הרב פוליטיקאים אלה מנסים למסור לאויבינו חלקים מעיר הקודש, ומבחינת פוליטיקאים אלה תהלוכה שכזו לגיטימית".
בשבועות האחרונים ישנן תהלוכות מצעדים והפרות סדר בהר הבית ובעיר העתיקה כמעט מדי יום. ישנם ימים שהתהלוכות וההתפרעויות נמשכים שעות ארוכות ובמספר מוקדים נמסר מסוכנות תצפית העוקבת אחר האירועים הללו.
בשיחה עם תושבי העיר העתיקה הם מגדירים זאת אובדן השליטה של המשטרה במתרחש בעיר העתיקה. התושבים דורשים מהשר אהרונוביץ' שיטפל בתקיפות בפורעים בעיר העתיקה, לפני שיהיו נפגעים בנפש.
תגובת מטה ארגוני המקדש
בעוד שיהודים הנושאים תפילות ודגלי ישראל נעצרים, מוסלמים מוסתים עם נאצות ודגלי טרור מהלכים חופשי בבירה. על ראש הממשלה לגדוע את מדיניות הכניעה לטרור, ולעדכן את המשטרה והשר הממונה עליה על שחרור ירושלים מידי אוייבי ישראל.
שרה העצני כהן, יו"ר תנועת "ישראל שלי" מסרה לסוכנות תצפית: "העובדה שמשטרת ישראל מאפשרת לחמאס ואל-קעידה לצעוד ברחובות ירושלים, היא התדרדרות נוספת במדיניות הכושלת שאנו עדים לה לאחרונה, אני קוראת לשר אהרונוביץ' לשים למדינות זו את הסוף".

המשטרה טוענת שמדובר בעוברי אורח


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה