יום ראשון, 22 ביוני 2014

תמיכה בחוטפי הנערים בחסות משטרת ישראל

בחסות המשטרה || תמיכה בחוטפי הנערים בהר הבית

עשרות אנשי חמאס בחסות המשטרה קראו קריאות תמיכה ברצח יהודים וסימנו בידיהם סימני תמיכי בחוטפי הנערים. המשטרה עצרה בתגובה שני יהודים שהניעו את שפתותיהם.




↓ נראה שמשטרת ישראל שכחה איזה צד היא אמורה לשרת


בחסות משטרת ישראל. תמיכה גלויה בטרור בהר הבית
בכל רחבי הארץ מתפללים וכואבים את חטיפת שלושת הנערים. בלב הארץ, בהר הבית חוגגים, מניפים שלושה אצבעות, ומסיתים לרצח יהודים. אף אחד מהמתפרעים לא נעצר. 

לעומת זאת, עצרה היום המשטרה בהר הבית 2 יהודים, בטענה שהשניים התפללו בהר בניגוד להחלטתה. בסוף השבוע שעבר עצרה המשטרה 2 קטינים יהודים, בטענה שהם השתחוו בהר הבית בניגוד להחלטתה. 

בעוד המוסלמים בהר הבית מציקים מטרידים ומסיתים לרצח, המשטרה במקום מצלמת ועוצרת דווקא את היהודים. למרות שתפילה בהר הבית, כלולה בחוק חופש הגישה למקומות הקדושים, ובעשרות פסקי בג"צ שהורו לאפשר תפילת יהודים בהר הבית, ההטרדה המוסלמית במקום מנוגדת לחוק, מפירה את הסדר, ומעודדת את הטרור בכל הארץ.

מחר בצהריים, תתקיים בוועדת הפנים ישיבת סיכום של וועדת המשנה לבחינת התנהלות המשטרה בהר הבית. הוועדה בראשותו של ח"כ דוד צור, ששימש בעצמו כשוטר, לא עלתה להר הבית אפילו פעם אחת עם היהודים פעילי המקדש. ובמטה ארגוני המקדש ספקניים מאוד באשר לתוצאות בדיקת הוועדה.

גורמים רבים מקרב פעילי המקדש קוראים לפטר את השר יצחק אהרונוביץ', אשר לדבריהם אינו מתאים לתפקיד, ואינו ממגר את הטרור בהר הבית בפרט, ובכל רחבי הארץ.

בחסות משטרת ישראל. תמיכה גלויה בטרור בהר הבית
בחסות משטרת ישראל. תמיכה גלויה בטרור בהר הבית

בחסות משטרת ישראל. תמיכה גלויה בטרור בהר הבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה