יום ראשון, 7 בספטמבר 2014

בלי בושה! התבשיל הקודח של משטרת ישראל (פרק ב')

יהודה והמשטרה || סדרת מתח בהמשכים

נצ"מ אבי ביטון בהר הבית
יהודה גליק הפך להיות בעיני הערבים, שלא בטובתו, סמל לנוכחות היהודית הגוברת בהר הבית. בעקבות כל יהודי שעולה להר הבית, הערבים מקימים מהומה בהר הבית. כשיהודה גליק עולה להר הבית, המהומה גדולה יותר מהרגיל.

מפקד מרחב דוד נצ"מ אבי ביטון רוצה שקט ולכן הוא לא רוצה לראות את יהודה גליק בהר הבית. הוא אמר לו זאת במפורש כמה פעמים. למגינת ליבו, הוא נאלץ להחזיר את יהודה גליק להר הבת בהסכמה שקיבלה תוקף של בג"ץ.

אבי ביטון הבהיר ליהודה גליק שהוא ימצא את הדרך להרחיק אותו מהר הבית, הבטיח וקיים. לצורך המשימה, הוא רתם פעילת חמאס זקנה בת 76 וכן קצין ושוטר המשרתים תחת פיקודו. הערביה התיצבה בבית חולים והתלוננה על שברים בידה בעקבות דחיפה כביכול של יהודה גליק. הקצין והשוטר מסרו תצהיר שתומך בטענת הערביה.

תקלה לא צפויה

יהודה גליק נעצר והובל אחר כבוד לבית המשפט השלום לצורך הרחקתו מהר הבית (ר' כתבה משטרת ישראל, כאן הר הבית לא סדום! >>). מרוב להיטות שכחו השוטרים לבדוק האם ביום בו יהודה גליק "תקף" את הזקנה, הוא אמנם היה בהר הבית. מסתבר שלמי ששיכן שמו בבית הגדול והקדוש שיהודה נלחם למענו, היו תוכניות אחרות. בזמן בו יהודה תקף, לדבריהם, את הזקנה הוא לא היה בהר הבית.

השוטרים לא מתייאשים והם כבר הודיעו לבית המשפט שהם התבלבלו ובאורח פלא גם הקצין וגם השוטר כתבו ביום רביעי שהאירוע היה אתמול (שלישי) אבל הם התכוונו בעצם ליום ראשון - כלומר הם טעו בבישול ה"עובדות" בשלושה ימים (קרה לכם פעם שהתבלבלתם בין אתמול ללפני שלושה ימים וחברכם התבלבל בדיוק כמוכם ללא כל תיאום אתכם?).

↓ הנה הפרק הנוכחי מפי ר' יהודה גליק

חברים אני יודע שאתם במתח, אז הנה הפרק הבא בסידרה "הר הבית, סדום ומשטרת ישראל":


תקציר פרקים קודמים - אשה מוסלמית בת 76 הגישה תלונה שהכיתי אותה וחבלתי בה בהר הבית ביום 2/9 בשעה 14:30. קצין משטרה ושוטר הגישו הודעה לבית משפט שהם היו עדים לאירוע. אני טענתי שבאותה שעה בכלל הייתי בבית המשפט לתעבורה.

השופטת לא האמינה לי וקיבלה את עמדת האשה והמשטרה והרחיקה אותי מהר הבית למשך 45 יום, תוך ביקורת על המשטרה שלא עצרו אותי כשאני מואשם בעבירה כל כך חמורה.

היום: הלכתי לבית המשפט לתעבורה ואכן המצלמות צילמו שנכנסתי בשעה 13:15 ויצאתי בשעה 15:55. כמו כן הבאתי עדות מעורך דין שראה אותי בבית משפט לתעבורה וכן עדות מאדם שהדריך באותה שעה בהר הבית שלא הייתי שם באותה שעה. ובכן הכל סגור וחתום! כך חשבתי. הלכתי עם החומר לבית המשפט והם שלחו אותי למשטרה לקבל את תגובתה.

ותגובת המשטרה - אופס טעינו בתאריך האירוע היה בכלל ב 31/8!

שמעתם? קצין משטרה כתב ביום 3/9 הודעה לבית המשפט וכתב שחור על גבי לבן שהאירוע התרחש ביום 2/9. טעות סופר (לפני ארבעה ימים לא אתמול!)

והנה צירוף מקרים מדהים גם השוטר התבלבל בתאריך וגם לו יצא בדיוק אותה טעות.

גם הוא כתב הודעה ביום 3/9 על אירוע שהתרחש ביום 2/9 ובעצם התכוון ל 31/8.

נו מה אתם אומרים? 

הפרקים הבאים מובטחים!

2 תגובות:

  1. תשובה תפלה צדקה……

    על פרשת האברך החשוב אליאור חן שליט"א, מהי האמת ?
    הנה האמת על כל מה שלא רוצים שתדעו
    על פרשת האברך החשוב אליאור חן שליט"א
    "והאלוקים יבקש את נרדף" (קהלת ג, טו)

    http://bshch.blogspot.co.il/2014/09/blog-post_520.html#more

    השבמחק
    תשובות
    1. עכשיו אפילו על אברך אומרים שליט"א? האמת היא שהנסיונות לטהר את החלאן הזה לא חדשים, אבל לא מפתיע שעברותיו התרחשו בעולם החרדי. בכל מקרה, מה הקשר בין הפדופיל הזה לבין עניין הר המוריה?

      מחק