יום חמישי, 4 בספטמבר 2014

משטרת ישראל, כאן הר הבית לא סדום!

משטרה נקמנית || המשטרה הפעילה את נציגי החמאס כדי להתנקם ביהודה גליק

כ-150 מעולי הר הבית מקבלים מעת לעת ידיעות והגיגים הנוגעים להר הבית. לפני יומיים שלח להם יהודה גליק הודעה פנימית בזו הלשון: 

"היום הוגשו לבית המשפט שני מסמכים משמעותיים ביותר הקשורים לעליות שלי להר הבית:

  1. מסמך סיכומי התביעה שלי בעניין הרחקתי מהר הבית למשך שנתיים בעקבות הכתבה בערוץ 10 שבו אני קורא עלינו לשבח.
    לדעתי הבלתי אובייקטיבית מדובר במעשה אומן של ממש - מעשה ידי עו"ד אביעד ויסולי ועוזרתו הנהדרת תמר רוזן אילוז.
    לדעתי שוה קריאה - גם אם חלק קטן מאוד ממנו יתקבל עשינו דבר גדול.
    יש לי יסוד סביר להניח שלא מעט ממנו יתקבל. יש לי יסוד סביר להניח שהמסמך הזה הולך לעשות כאב ראש לא קטן למשטרת ישראל.
    בכל אופן פסק הדין בתיק זה צפוי בתחילת חודש נובמבר!

  2. תביעה קטנה שהגשתי בגין 6 פעמים שהמשטרה התנכלה לי בכניסה להר הבית בחודשיים האחרונים

בשולי הדברים - משטרת ישראל שונאת שאני מביא אותה לבית משפט ובדרך כלל נוקמת בי על כך על ידי הרחקתי מהר הבית.
לכן - מאוד יכול להיות שזה יקרה בקרוב..."


גליק ידע על מה הוא מדבר... הבוקר משטרת ישראל פעלה בזריזות שמאפיינת אותה רק במקרי נקמנות מעין אלה.

↓ ככה יעשה לאיש אשר יעז למתוח ביקורת על משטרת ישראל

בדיון בבית המשפט החליטה השופטת ג'ויה שפירא להרחיק את הרב יהודה גליק מהר הבית למשך 45 יום, בגלל תלונה שהגישה נגדו אחת המגדפות המוסלמיות בהר הבית.

התלונה של המגדפת המוסלמית נתמכה במשפט במסמכים חסויים על ידי תצהירים של שוטר וקצין שהמשטרה סירבה לגלות את שמם. המשטרה גם לא הביאה שום הוכחה מצולמת לדיון, למרות שכל עליות היהודים מצולמות באופן ידני על ידי שוטרים בנוסף למצלמות הקבועות בהר הבית בכל עבר.

השופטת סירבה לוודא את גירסתו של גליק שהוא כלל לא נכח בהר הבית בשעה המדוברת. סירבה לבדוק את טענת האליבי המובהק שהיה בידו באותה שעה היה בכלל בבית משפט לתעבורה, וסירבה גם לשמוע עדות עורך דין שנכח במקום וראה אותו שם באותה שעה. עובדות שהיו מוכיחות שמדובר בתלונה שקרית ומבושלת.

גליק טען בדיון שמפקד מרחב דוד במשטרה אבי ביטון איים עליו מראש כי ימצא את הדרך לסלק אותו מהר הבית, ויש לו עדויות גם על כך.

"מי שלא קרא החלטת בית משפט כזה לא ראה עולם הפוך מימיו. או שהשופטת ג'ויה שפירא היא מרשעת רצינית או שהיא פשוט לא מכירה את המציאות!!!" התבטא גליק באזני מקורביו.

בפסק הדין שנתנה ג'ויה שפירא היא גם נזפה במשטרה על קולת ההתייחסות שלה אל העבירות שהיא מייחסת לגליק. המשטרה הסבירה במשפט שהיא אפילו לא עצרה את גליק, אלא הוא מעוכב חקירה בלבד. בתגובה כתבה השופטת ג'ויה: "הבוקר נידון בפני עניינם של שלושה אנשים אחרים אשר נעצרו בעקבות חיכוכים בין קבוצות יהודים לערבים בהר הבית. אותם אנשים השתייכו לקבוצת המוראביטון. הם נחשדו באלימות פחותה בהרבה מהאלימות המיוחסת למשיב שכן מהמסמך עולה, כי דחיפתו של המשיב גרמה לנפילת המתלוננת וגרמה לשבר ברדיוס הדסטלי. לא מצאתי טעם מה ראתה המבקשת להבחין בין אותם שלושה שנעצרו ובין המשיב שעוכב לחקירה. מכל מקום נוכח המסוכנות העולה מתוך המעשים מובן כי אין לשחרר את המשיב בתנאים שייפלו מן התנאים בהם שוחררו שלושת האחרים שנחשדו באירוע דומה. המשיב יורחק מהר הבית ומשעריו עד 18/10/14"

גליק הוסיף ואמר: "לטענת המגדפת המוסלמית והמשטרה האירוע התרחש השבוע ביום שלישי 2/9 בשעה 14:30 בשביל העולה משער השבטים לכיוון הרמה המוגבהת, אולם ביום שלישי בצהריים כלל לא הייתי בהר הבית. יש לי עדים שהייתי באותה שעה בבית המשפט לתעבורה, אבל השופטת לא הסכימה לשמוע אותי בכלל ואמרה: 'אין לי סיבה לפקפק במהימנות הגורמים המוסמכים'"

עורך דין שנכח בדיון בבית משפט לתעבורה ביום שלישי ופגש שם את גליק, הזדמן היום במקרה לבית משפט השלום והיה מוכן להעיד בפניה שהוא ראה שם את גליק. השופטת ג'ויה שפירא לא הסכימה לשמוע אותו.

יהודה גליק מנהל הליבה הודיע כי יערער על ההחלטה בתחילת השבוע הבא.

תגובת מטה ארגוני המקדש:

במטה ארגוני המקדש מביעים פליאה על דברי השופטת, שמשווה בין התוקפים המוסלמים שתוקפים יום יום את היהודים ואת השוטרים בהר הבית בגידופים, באבנים, בכסאות ובנעליים ואף בירי זיקוקים לעבר כוחות הביטחון, לבין היהודים. כמו שאר העולים היהודים, יהודה גליק המותקף מקום באופן אישי יום יום, על ידי אותם שכירי גידופים והוא נושך שפתיו כדי שלא להשיב למחרפיו דבר.

מדובר באמירה פוליטית פסולה של השופטת כנגד היהודים העולים להר הבית, ולטובת המוסלמים תומכי חמאס ודעאש התוקפים את השוטרים מדי יום בהר הבית.

השופטת ג'ויה שפירא שלא גילתה בדיון שהיא הגיעה לכס השיפוט מן התביעה בפרקליטות אך לפני חודשים ספורים, קיבלה אוטומטית את גירסת השוטרים העלומים, כאילו היא עדיין מייצגת את התביעה, ולא כמי שאמונה על בירור האמת השנויה במחלוקת בין הצדדים.

על השופטת היה לחשוף את הפרט הזה ואת זה שלפני כן שירתה במחוז ירושלים, עובדה שהיתה דורשת ממנה תקופת צינון בדיוני התביעה.

החלטתה תמוהה במיוחד נוכח העובדה שגליק כלל לא נכח במקום, והאליבי שלו היה קל לבדיקה בבית המשפט לתעבורה.

הר הבית. פרוטוקול בימ"ש בעניין יהודה גליק
הר הבית. פרוטוקול בימ"ש בעניין יהודה גליק



הר הבית. פרוטוקול בימ"ש בעניין יהודה גליק
הר הבית. פרוטוקול בימ"ש בעניין יהודה גליק





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה