יום שישי, 7 בנובמבר 2014

רבני הציונות הדתית קוראים לעלות להר הבית

ממשיך להשתפר || מבקשים להמשיך להתפלל

רבני הציונות הדתית בהר הבית
בחסדי שמים, מצבו הרפואי של חברנו הרב יהודה גליק, ממשיך להשתפר, הדרך להחלמה מלאה אינה קצרה, הציבור מתבקש להמשיך להתפלל.

שלושה מגדולי רבני הציונות הדתית חתמו על קריה לציבור להמשיך והתפלל בעד יהודה יהושע בן איטה בריינדה וכן להתחזק בפעילות למען בית ה' ובעליות להר הבית.

הרב נחום רבינוביץ, הרב דב ליאור והרב ראם הכהן שמכירים את הרב יהודה גליק באופן אישי כותבים במכתבם כי "הזדעזענו עד עמקי הנפש מן הנסיון השפל להתנקש בחייו של ידידנו הרב יהודה גליק נ"י, שה' ישלח לו רפואה שלמה בקרוב.

"ידועה ומפורסמת פעילותו המבורכת למען שוויון זכויות ליהודים בהר בית קדשנו, ושאיפתו להפוך את המקום לבית תפילה לכל העמים. והכל בדרכי שלום, ובנינוחות כמנהגו בקודש.

"אנו קוראים בזה להתפלל לרפואתו המהירה והשלמה של הרב יהודה יהושע בן רבקה איטה בריינדה, להעצים את הדרישה לציון ולעלות להר הבית בקדושה ובטהרה, ולזקוף את קומתו של עם ישראל בארצו.


↓ ממשיכים בדרך

שלושת הרבנים עולים בעצמם להר הבית בראש ישיבותיהם, תלמידיהם ושומעי לקחם. מלבדם יש לפחות עוד מאה רבנים, רובם מהציונות הדתית, וחלקם מהעולם החרדי, שעולים להר הבית.

בעקבות המצב הרעוע של הריבונות בהר הבית ובעקבות ניסיון ההתנקשות ברב יהודה גליק, הצטרפו יהודים רבים לעולים להר הבית בעקבות רבותינו ומורי דרכנו.

מספר העולים להר הבית גדל מדי יום ובניגוד לעבר, בשעות הספורות שהר הבית פתוח ליהודים, אין כמעט רגע שאין יהודים על ההר. ציבור העולים מגוון במיוחד וכולל יהודים מכל הגוונים. המאחד את כולם הוא השאיפה לחזק את האחיזה היהודית בהר הבית בדרך לבנין המקדש.

↓ קריאת קודש




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה