יום ראשון, 28 באוגוסט 2016

משטרת ישראל מנקה את שערי הר הבית מיהודים

אזור נקי מיהודים || שערי הר הבית

שתי עצורות בעוון תפילה ליד הר הבית  המשטרה ממשיכה בהתנכלות ליהודים גם סביב ההר  בית המשפט ידון בערר דחוף שהגיש ארגון חננו  ארגוני המקדש מגנים את הנהגות המשטרה


↓ עצורות כי הן יהודיות

משטרת ישראל עצרה היום בשעה שתיים עשרה שתי מתפללות יהודיות סמוך לשער הכותנה - אחד משערי הר הבית. 


אחת המתפללות שוחררה ובית המשפט ידון מחר בעניינה. 

המתפללת השנייה נדרשה ע"י המשטרה לחתום על הרחקה מהר הבית ומכל סביבותיו, אך סרבה לדרישה. בתגובה החליטה המשטרה לעצור אותה עד הבאתה לבית המשפט מחר בבוקר.

מארגון חוננו נמסר שעו"ד נתי רום מארגון חוננו הגיש ערר דחוף ובקשה לשחרור לבימ"ש השלום בירושלים בעניינה של הנערה, כנגד החלטת המשטרה ובימ"ש הורה למשטרה לתת תגובתה עד השעה 21:00.

עדכון

שופטת ביהמ"ש השלום מרים קסלסי החליטה להשאיר את העצורה במעצר עד לדיון בעניינה מחר בשעה 8:30 בבוקר.

ארגוני המקדש מוחים


במטה ארגוני המקדש מגנים את ההתנכלות המשטרתית למתפללים יהודיים, המתרחבת מהר הבית וגולשת גם למתפללים בשעריו.

היהודיה שנעצרה היום בתפילתה בשער הכותנה בשעה 12, עדיין עצורה עד עכשיו, בגלל סירובה לחתום על הרחקתה ממקום המקדש, ומכל סביבותיו.

המשטרה מנהלת מאבק מתמשך ולא חוקי נגד יהודים המתפללים בשערי הר הבית. הסיבה היחידה למעצר הנערות, הוא עובדת היותן יהודיות.

ארגוני המקדש רואים בשר לביטחון פנים ובשרת המשפטים כאחראים להתנהלות השערורייתית של משטרת ישראל וקוראים להם להפסיק לאלתר את ההתנכלות השיטתית לנוכחות היהודית סביב הר הבית.

2 תגובות:

  1. צריך להסביר לשופט שיש סטטוס קוו מתועד שאנו מתפללים בשערי הר הבית בכותל המערבי בכל הדורות כפי המופיע כבר בב"ח או"ח בסוף הלכות ת"ב (כשמגיע אצל השער.. אשר בכותל המערבי אומר וכו') וכן מצטטים זאת כל האחרונים כולל פאת השולחן. גם בהסכם הפסקת האש בתש"ח היו מחויבים לשמירת גישה למקומות הקדושים לנו, והסיבה שזה אולי קצת פחת כי המשטרה לא מבצעת את המוטל עליה להגן על האזרחים ומסייעת למולמים להשתלט על המקומות שלנו

    השבמחק
  2. אם היהודים היו מתנהגים כמו המוסלמים,נתניהו לא היה מעז לרדוף את היהודים. אלפיים שנות גלות הטביעו את חותם הכניעות וקבלת ההשפלה עמוק בתוך רוחו של העם שלנו. ונשלם את מלוא המחיר של אבדן העצמאות.

    השבמחק