יום שני, 14 באוקטובר 2013

סרטון בלעדי: המשטרה נלחמת ביהודים, היהודים זועקים לה' בהר הבית

דגל ישראל היום בהר הבית

עשרות יהודים ביקשו לעלות היום להר הבית בטרם ינעלו שערי ההר עד תחילת שבוע הבא, לרגל חג מוסלמי. המשטרה איפשרה כניסת יהודים בקבוצות קטנות של 7 יהודים בקבוצה, עיכבה את העולים למעלה משעתיים בכניסה להר ועצרה 13 יהודים. בין העצורים הרב מיכה פלד - רבה של בית חורון.

מ-9:30 מנעה המשטרה כניסת יהודים להר הבית ב-10:05 נסגר הר הבית גם לתיירים.

נראה שבמשטרת ישראל היו מי שהתלהבו מהמחמאות החמות שקיבלה המשטרה באתרי האינטרנט של חמאס, בעקבות מעצרו האלים של מו"ר הרב ישראל אריאל שליט"א וממעצר השוא של ר' יהודה גליק ומהרחקתם מהר הבית. בעקבות מחמאות אלו המשטרה מקצינה את פעילותה נגד יהודים בהר הבית.


החל ממחר ינעלו שערי הר הבית בפני כל מי שאינו מוסלמי. משטרת ישראל לא הצליחה לעמוד בתחיבותה לאפשר עליה חופשית של יהודים להר הבחת בחגי ישראל, היא התמסרה בכל מאודה לדרישות הערבים והגבילה בצורה המכוערת ביותר כניסה חופשית של יהודים להר הבית בערב ראש השנה ובימי חול המועד סוכות. אולם על חגי המוסלמים המשטרה שומרת בקנאות.

כמתנת חג העניקה המשטרה למוסלמים את הדרתם מהר הבית של הרב ישראל אריאל שליט"א ושל יהודה גליק ומעצרם של 13 יהודים לפחות היום. כמו כן מנעה המשטרה את עלייתם של עשרות יהודים שהמתינו בכניסה להר הבית במשך שעתיים לשוא.

כך פעלה המשטרה היום

תלאות רבות עברו הבוקר יהודים שבאו להר הבית: הבאים, שזכו להכנס להר נאלצו להמתין יותר משעה לפני שהורשו להכנס. גם אחרי הכניסה, פוצלו היהודים לקבוצות קטנות, של 7 אנשים בכל קבוצה. לכל יהודי נצמד שוטר עם מצלמת מעקב כדי לשמור עליו לבל יתפלל לאלהיו או ישתחוה לו. במהלך העליה שיננו השוטרים שוב ושוב באזני העולים את האיסור שגזרה המשטרה על היהודים להתפלל על ההר.

במהלך הביקור פקעה סבלנותם של כמה מהעולים, והם החלו לקרוא קריאת שמע, חלקם שרו את המנון התקוה וקראו לראש הממשלה להפסיק לפחד מהאיומים האיסלמיים, ולאפשר ליהודים חופש תפילה בהר הבית.

המשטרה עצרה שלושה עשר מהמתפללים היהודים ביניהם גם את הרב מיכה פלד, רב היישוב בית חורון.

מעצרים אלו מצטרפים למעצרם בסוף השבוע של שלושה רבנים אחרים בטענה כי תפילתם הרגיזה את המוסלמים. ביניהם הרב ישראל אריאל ראש מכון המקדש, והרב דורון לדווין ראש המדרשה לבנות בטכניון.

דובר המטה המשותף של ארגוני המקדש, הרב יהודה גליק טוען כי המשטרה "הכריזה מלחמה" על העולים היהודים להר הבית.

שוברים את הכלים

בתגובה להתנהלות המשטרה החליטו רבים מפעילי המקדש לשנות את כללי ההתנהגות, לא להכנע יותר לתכתיבי המשטרה ולנהוג בהר הבית כמצופה מיהודים גאים.

הבוקר קראו רבים מהעולים קריאת שמע בהר הבית, שרו את ההימנון הלאומי  והניפו דגלי ישראל.

רבים מהפעילים הודיעו שגם הרחקתם מהר הבית לא תעזור וכי הם יפעלו בדרכים שונות ומגוונת כדי לעורר את מודעות הציבור לעוולות כלפי יהודים בהר הבית. לטענתם הרחקתם מהר הבית איננה חוקית ולכן הם ימצאו דרכים להכנס להר הבית משערים אחרים, בהם הבידוק רופף ונועד לודא שהנכנסים דרכם הם מוסלמים בלבד.


7 תגובות:

  1. השם עמכם גבורי החיל

    השבמחק
  2. איזה סרטון מרגש - כל הכבוד להם!

    השבמחק
  3. כל הכבוד לצדיקים!!!

    השבמחק
  4. ממש סרטון מרגש, סוף סוף הגיע הזמן

    השבמחק
  5. בנצי גופשטיין תודה על הקידוש ה', אין עליך

    השבמחק
  6. בטח סרטון זה (שזועק התנערי מעפר קומי)
    יבקע את כל הרקיעים ויזרז את הגאולה השלמה במהרה אמן

    השבמחק
  7. לידיעתכם הערבים יודעים שהאמת אצלנו .והם מחכים בפחד לרגע שתצוץ. אבל בסופו של דבר ישלימו ויקבלו.מה שצריך הוא לקרב את התל אביבים להר הבית למסורת. אם תקרבו אותם עשיתם הכל.זה באמת היה מרגש הדגל והכריעה ווא וואו ואוו .צריך פשוט להיתעקש ולהיתעקש.הבעיה בחוסר רוח לחימה של העם אם ההמון היה נימשך לעניין הר הבית אף שוטר לא יכל לעצור זאת.בינתיים תיראו מה שאלוקי צבאות עושה לעולם כולו ממרומי הר ציון והר הבית הכל סמטוכה הוא מתחיל לפורר את המערב האיסלם שמסביבנו מקבל מכות.הוא יושב שם בהר הבית בכסא הכבוד שלו ישתבח שמו לעד וכל הנשמות בעולם נימצאות בספר הפתוח שלו.הוא רוצה לסגור את הספר הזה כדי להעביר את העולם כולו לעולם הנצח שהוא חי וקיים וממש מעבר לפינה. ואין הכוונה העולם הבא.הוא עולם ארצי ומוחשי ופתח הדלת.

    השבמחק