יום שישי, 2 בינואר 2015

סיכום ערבי של שנת 2014 למניינים

למרות התנכלות המשטרה || ריבוי העולים בטהרה להר הבית

הכלבים נובחים, השיירה עוברת. יהודים בהר הבית
אתר המחבלים המוסלמים פלסטין 48 (Pls48) מסכם את שנת 2014 בצורה קודרת מבחינת המוסלמים. לטענתם חלה עליה משמעותית במספר היהודים שוחרי המקדש שעלו להר הבית.

↓ אם הערבים דואגים, יש לנו סיבה להיות מרוצים

הכלבים נובחים, השיירה עוברת. יהודים בהר הבית
גם ילדים מפחידים אותם
אתר המחבלים המוסלמים פלסטין 48 (Pls48) מביא סיכום של קרן אל-אקצה לשנת 2014. הקרן קשורה בקשר הדוק לתנועה האיסלמית, לחמאס וכמובן לוואקף הירדני ו... משטרת ישראל. הקרן טורחת לספור כל יהודי שעולה להר הבית כיהודי, כל חייל וכל איש כוחות הביטחון בהר הבית.

לדברי מחברי הדו"ח עלו בשניים עשר החודשים החולפים 14,952 "מתנחלים" להר הבית. 12,569 מתוכם אזרחים, 1,084 חיילים במדים ו-1,102 אנשי מודיעין - הכוונה כנראה לשוטרים ללא מדים ואנשי שב"כ (הפרש במקור בסך 197 בין הפירוט לסיכום). החידוש השנה היה שביקורי היהודים בהר הבית היו מדי יום ולא היה יום שהר הבית היה פתוח למבקרים, בו לא עלו אליו יהודים בטהרה.

הכלבים נובחים, השיירה עוברת. יהודים בהר הבית
הדו"ח נותן דגש מיוחד לדמויות ציבוריות שעלו להר הבית. המחבלים מזכירים במיוחד את שר השיכון אורי אריאל, סגן יו"ר הכנסת משה פייגלין, סגנית שר התחבורה ציפי חוטובלי, ח"כ שולי מועלם, ח"כ זאב אלקין, ראש עירית ירושלים ניר ברקת, ר' יהודה גליק וח"כ מירי רגב שפעלה רבות למען הר הבית.

מחברי הדו"ח מתעלמים לגמרי, כנראה מחוסר נתונים, ממאות היהודים שהגיעו להר הבית, אך המשטרה מנעה את כניסתם בפסח, בשבועות בימי בין המיצרים, בסוכות, בחנוכה ובימים נוספים. כמו כן היו אלפי יהודים שנמנעו להגיע להר הבית בגלל השעות המועטות בן ההר פתוח ליהודים ובגלל היחס המשפיל של משטרת ישראל.

העיתונאי ארנון סגל מדריך קבוצת יהודים בהר הבית
הדו"ח שם דגש על הפעילות העוינת של קרן אל אקצה ונראה שמגמתו היא להגביר את התסיסה בקרב המוסלמים ולהגביר את זרם התרומות לקרן. זו כנראה הסיבה שבגללה התעלמו מחברי הדו"ח מהכניעה המוחלטת של משטרת ישראל לאספסוף הערבי ולשיתוף הפעולה שלה עם המחבלים במקום. שיתוף פעולה זה בא לידי ביטוי במספר היהודים המועט שהמשטרה מאפשרת את נוכחותם באותה עת בהר הבית, סגיר מעת לעת של ההר ליהודים לפי דרישות האספסוף, אכיפה מפלה וברוטלית כלפי יהודים ועוד.

התמונות המצורפות הן צילום מסך מתוך האתר ומוכיחות לדעתנו את החשיבות הרבה בנוכחותו של כל יהודי בהר הבית.

הכלבים נובחים, השיירה עוברת. ערבים זועמים מול יהודים בהר הבית

הכלבים נובחים, השיירה עוברת. ערבים זועמים מול יהודים בהר הבית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה