יום שבת, 3 בינואר 2015

ח"כ טיבי הניף את דגל אש"ף בהר הבית

לערבים הכל מותר || כך לפחות חושב המפכ"ל הגזען

המחבל אחמד טיבי עם דגל אש"ף בהר הבית
אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל) ומנהיגים נוספים צעדו בהר הבית ודרשו לסיים את "הכיבוש". ח"כ טיבי הניף את דגל ארגון המחבלים אש"ף. 

↓ מחבלים בחסות החוק

ח"כ אחמד טיבי הגיע היום (שבת) יחד עם מנהיגים מוסלמים נוספים להר הבית במסגרת חגיגות הולדת מוחמד. "אל-קודס (ירושלים) ערבייה והיא בירת פלסטין, ואל-אקצא הוא מקום תפילה למוסלמים", הצהיר טיבי במהלך האירוע. במהלך האירוע הניף טיבי דגל אש"ף. 

"התהלוכה היא מסר של חירות ושלום ורצון להשתחרר מהכיבוש כדי לזכות בחיים נורמליים וחופשיים. התהלוכה הסתיימה במסגד אל-אקצה שהוא פנינת הכתר של ירושלים, שתהיה בירת פלסטין", הצהיר.

המתמודד בפריימריס בבית היהודי, דני דיין, אמר בתגובה: "מפכ"ל המשטרה אמר לפני חודש כי 'לא יאפשר לח"כים שמתסיסים לעלות להר הבית'. אבל היום כשח"כ טיבי עלה למקום הקדוש עם דגל אש״ף כדי להתסיס ולהלהיט את הרוחות החליט המפכ"ל לשתוק. 

"כמו גם בוזי וציפי, זהבה וכל אותם מנהיגי שמאל שיודעים היטב להאשים את ישראל בכל מלחמה במזרח התיכון. דנינו ממשיך היום את ההבחנה (הקבועה לצערי) בין יהודים המממשים את זכותם לבקר בהר, לבין פרובוקטורים מוסלמים, המשתמשים במקום להסתה ולהון פוליטי."

ד"ר רונן שובל, המתמודד בבית היהודי, אמר: "ח״כ טיבי מתסיס את האווירה ומעודד אלימות. עלינו להניף לאלתר את דגל ישראל בהר הבית, להחיל את הריבונות הישראלית, ולעצור את כל אלו החותרים תחת המדינה ומעודדים אלימות", אמר.

שרה אליאש, המתמודדת גם היא ברשימת הבית היהודי לכנסת, מסרה: "כמי שנעצרה לפני כשנה בעליה להר הבית על כך שהעזתי למלמל פרק תהילים אני מוחה בתוקף על שהתאפשר לטיבי לעלות להר ולהסית. כל מי שרוממות הדמוקרטיה בגרונם חייבים למחות בתקיפות על האפליה הבוטה והמרה כלפי היהודים במקום הקדוש להם ביותר", ציינה.

אליאש נעצרה בעבר לאחר שבעומדה מול מקום קודש הקודשים התרגשה ומילמלה "עומדות היו רגלינו בשערייך ירושלים". איש וואקף שהיה במקום סימן לשוטרים ואלה עצרו אותה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה