יום רביעי, 28 ביוני 2017

האב השכול קורא לעם ישראל לעלות להר הבית

הלל היא חלק ממסדר הנופלים || נתעסק בחיים, נעלה להר הבית

עמיחי אריאל, אביה של הלל יפה אריאל הי"ד שנרצחה לפני שנה בביתה בקרית ארבע קורא לעם ישראל לעלות להר הבית • הוא מספר על התחושות במלאת שנה לרצח • חשוב להתעסק בחיים • את הדברים אמר האב בראיון לערוץ 7 • עליה המונית לזכר הלל הי"ד תתקיים מחר (חמישי) ב-8:30 בבוקר

↓ לעלות בהמונינו להר הבית


עמיחי אריאל, אביה של הלל יפה אריאל הי"ד שנרצחה לפני שנה כשנדקרה באכזריות במיטתה מוחה בראיון לערוץ 7 על כך שממשלה לא נותנת לעלות להר הבית בזמן שבהר "מהללים רוצחים ושהידים".

"אני חייב להגיד שאנו עולים להר הבית ואנחנו מחכים ליהודים שיעלו", אומר אריאל, "גם אחרי 50 שנה עם ישראל לא התעורר. הגיע הזמן שעם ישראל יבין שדרישת ההר והמקדש תלויה בו, אם עם ישראל ירצה תהיה לנו ריבונות שם ללא צל של ספק, אבל עם ישראל מקטר ומיילל על זה".

לדבריו, "רוצחים אותנו בכל מקום ומפרסמים את זה בכל מקום ומדינת ישראל לא עושה כלום. עם ישראל צריך להיות נחוש מול הממשלה להגיד לה ברגליים מה דעתו ולעלות להר".

בהמשך השיחה משתף אריאל בתחושותיו, במלאת שנה לרצח בתו, "שלשום הייתי בהכנסת ספר תורה של חבר שהשתתף בקרב בסמטת הגיבורים לישיבת ניר מקריית ארבע. לפני 14 וחצי שנה השתתפתי בקרב, הוצאתי את חברי המתים משם וחזרתי משם עם רגשות מעורבים. שישה חברים הצטרפו למסדר הנופלים באותה שנה".

"בשנה הזו הצטרפה למסדר הבת שלי. הלל גם היא חלק ממסדר הנופלים", מציין אריאל, "היה לי קשה לשמוח אבל הכרחתי את עצמי להגיע לשם, למקום שבו חבריי ברכו שהחיינו, וחבר שלי שבנס ניצל כתב ספר תורה לכבוד החיים. לכבוד החיים ולא רק לכבוד המתים. לכבוד החיים זה אומר שאנחנו חיים פה. אומנם 'בדמייך חיי', אומנם זה קשה, אנחנו אחרי שנה וקדיש אני כבר לא אומר. הכל קשה. לא בקלות מוותרים על ילדים, אבל 'בדמייך חיי' ואנחנו נמשיך".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה